Cztery strategicznie umieszczone punkty obrotu oraz dwa elementy pośrednie współpracują, by stworzyć pływający punkt obrotu, zapewniając najbardziej aktywny, efektywny i niezależny system zawieszenia dostępny na rynku.
Anthem Advanced
Pro 29 2
18 999 zł
Ten profesjonalny, w pełni kompozytowy rower XC łączy wygładzającą szlaki technologię zawieszenia Maestro z dodatkową kontrolą i stabilnością progresywnej geometrii 29-calowej. Kiedy wyścigi XC to Twoje życie, to jest Twój bilet na podium.
Zaprojektowany z w pełni kompozytowym framesetem, ten 29er ma 90 mm skoku z tyłu i 100 mm z przodu. Tylne zawieszenie Maestro zawiera nowe mocowanie amortyzatora w systemie trunnion mount, który zwiększa efektywność pedałowania i hamowania. Zaawansowany kuty kompozytowy górny wahacz jest lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego, a inne innowacje obejmują m.in. szerszy rozstaw piast Boost oraz zintegrowany system kół Giant WheelSystem, który daje moc i sztywność dla pewnego i precyzyjnego prowadzenia w terenie XC.
Główne korzyści
Wydajność XC
Frameset w technologii Advanced Composite jest super lekki, a agresywny 69-stopniowy kąt główki ramy i 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej sprzyjają szybszej wspinaczce i przyspieszeniu.
Prędkość i stabilnść 29-calowca
Geometria ramy i zawieszenie są zoptymalizowane dla 29-calowych kół, aby zapewnić zwycięskie połączenie prędkości i stabilności w terenie XC.
Trakcja i kontrola
Unowocześnione zawieszenie Maestro z mocowaniem amortyzatora trunnion-mount zapewnia płynne działanie na podjazdach, zakrętach i zjazdach w terenie XC.
SYSTEM ZAWIESZENIA MAESTRO
TECHNOLOGIA ADVANCED COMPOSITE
Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.
Geometria XC
Zmodyfikowana, „długa i niska” geometria ramy jest dostosowana do 29-calowych kół, aby zapewnić kontrolę, przyspieszenie i stabilność.
Technologia Boost
Szerszy rozstaw piast zapewnia dodatkową kontrolę i optymalną wydajność układu napędowego.
TECHNOLOGIA ADVANCED FORGED COMPOSITE
Nowoczesny, wysokociśnieniowy proces formowania stosowany do produkcji komponentów z włókna węglowego o skomplikowanych kształtach, które są lżejsze, sztywniejsze i bardziej wytrzymałe niż części wykonane z aluminium.
Trunnion Mount
Nowe mocowanie amortyzatora zwiększenia wydajności pedałowania i hamowania, a także niższy środek ciężkości.
PowerCore
Znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm (92 mm w rowerach typu off-road). Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.
OVERDRIVE
Oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.