Cztery strategicznie umieszczone punkty obrotu oraz dwa elementy pośrednie współpracują, by stworzyć pływający punkt obrotu, zapewniając najbardziej aktywny, efektywny i niezależny system zawieszenia dostępny na rynku.
Anthem Advanced Pro
29-FR Lion Paez
14 999 zł
Ta profesjonalna, w pełni kompozytowa rama XC łączy zaawansowany system zawieszenia Maestro z dodatkową kontrolą i stabilnością progresywnej geometrii 29-calowej. Gdy wyścigi XC to Twoje życie, to jest Twój bilet na podium.
Zaprojektowany z w pełni kompozytowym framesetem, ten 29er ma 90 mm skoku z tyłu i 100 mm z przodu. Tylne zawieszenie Maestro zawiera nowe mocowanie amortyzatora w systemie trunnion mount, który zwiększa efektywność pedałowania i hamowania. Zaawansowany kuty kompozytowy górny wahacz jest lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego, a inne innowacje obejmują m.in. szerszy rozstaw piast Boost oraz zintegrowany system kół Giant WheelSystem, który daje moc i sztywność dla pewnego i precyzyjnego prowadzenia w terenie XC.
Główne korzyści
Wydajność XC
Frameset w technologii Advanced Composite jest super lekki, a agresywny 69-stopniowy kąt główki ramy i 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej sprzyjają szybszej wspinaczce i przyspieszeniu.
Prędkość i stabilnść 29-calowca
Geometria ramy i zawieszenie są zoptymalizowane dla 29-calowych kół, aby zapewnić zwycięskie połączenie prędkości i stabilności w terenie XC.
Trakcja i kontrola
Unowocześnione zawieszenie Maestro z mocowaniem amortyzatora trunnion-mount zapewnia płynne działanie na podjazdach, zakrętach i zjazdach w terenie XC.
SYSTEM ZAWIESZENIA MAESTRO
TECHNOLOGIA ADVANCED COMPOSITE
Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.
Geometria XC
Zmodyfikowana geometria ramy XC jest dostosowana do 29-calowych kół w celu optymalizacji kontroli, przyspieszenia i stabilności.
TECHNOLOGIA ADVANCED FORGED COMPOSITE
Nowoczesny, wysokociśnieniowy proces formowania stosowany do produkcji komponentów z włókna węglowego o skomplikowanych kształtach, które są lżejsze, sztywniejsze i bardziej wytrzymałe niż części wykonane z aluminium.
Trunnion Mount
Nowe mocowanie amortyzatora zwiększenia wydajności pedałowania i hamowania, a także niższy środek ciężkości.
PowerCore
Znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm (92 mm w rowerach typu off-road). Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.
OVERDRIVE
Oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.