Rama główna i wahacz wykonane są z wysokiej klasy surowego włókna węglowego i niestandardowej żywicy, które są wykonywane we własnej fabryce kompozytów Giant. Ręcznie wykonana konstrukcja monocoque sprawia, że jest niezwykle lekki, sztywny i komfortowy.
Glory Advanced Legends
Edition Frameset
29 999 zł
Od pionierów, takich jak Rob Warner w 1990 roku, po mistrzów świata, takich jak Myles Rockwell (2000) i Danny Hart (2011), wiele największych legend wyścigów zjazdowych przez lata odnosiło największe sukcesy na rowerach marki Giant. Ta specjalna edycja ramy celebruje to dziedzictwo dzięki klasycznym kolorom i wzornictwu Gianta. Pod oszałamiającym malowaniem kryje się najnowocześniejszy design i technologia DH, w tym w pełni kompozytowa konstrukcja, zupełnie nowy system zawieszenia Maestro i zaawansowane możliwości regulacji, aby poradzić sobie z każdymi rodzajami terenu DH.
Główne korzyści
WYŚCIGOWE ZAWIESZENIE
Nowy układ tylnego zawieszenia Maestro, opracowywany przez kilka sezonów wyścigów Pucharu Świata wspólnie z inżynierami Giant i profesjonalnymi zawodnikami, oferuje 200mm płynnego, aktywnego skoku, zapewniając zwycięskie prędkości. Tylne zawieszenie jest połączone z widelcem o skoku 203 mm*, co zapewnia doskonałą pewność i kontrolę na najbardziej ekstremalnych torach wyścigowych i trasach DH.
ZAAWANSOWANE MOŻLIWOŚCI USTAWIENIA
Łącznie trzy flip chipy zapewniają niespotykaną dotąd regulację. Po pierwsze, trójpozycyjny flip chip Maestro pozwala riderom dobrać geometrię ramy do ich stylu jazdy i terenu. Nowy flip chip w obszarze sterów dostosowuje zasięg, dzięki czemu zawodnicy mogą łatwo osiągnąć preferowaną pozycję. Na samym końcu, flip chip umieszczony na końcu tylnych widełek pozwala riderom dostosować bazę kół i właściwości jezdne.
OPCJE TYLNEGO KOŁA
Użytkownicy mogą wybrać tylne koło 29-calowe lub 27,5-calowe. Wszystkie modele są fabrycznie wyposażone w mieszaną konfigurację kół, którą preferuje wielu zawodników. Tylne koło o mniejszej średnicy zapewnia szybkie i zwinne prowadzenie i zwiększony prześwit od siodełka do tyłu opony. Dla tych, którzy preferują wysoką prędkość pokonywania przeszkód i stabilność dwóch 29-calowych kół, zamianę można łatwo dokonać poprzez montaż koła/opony o większej średnicy.
KOMPOZYT KLASY ADVANCED
ZAWIESZENIE MAESTRO
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują by stworzyć pojedynczy, pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego układu zawieszenia na szlaku.
ADVANCED FORGED COMPOSITE
Najnowocześniejszy proces formowania wysokociśnieniowego, wykorzystywany do produkcji złożonej struktury górnego łącznika zawieszenia z włókna węglowego. Dzięki czemu jest on lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego odpowiednika.
REGULOWANA GEOMETRIA DH
Geometrię ramy można regulować między trzema ustawieniami, aby dopasować ją do stylu jazdy i terenu. Można wybrać kąt główki 61,6, 62 lub 62,3 stopnia i odpowiadający mu kąt rury podsiodłowej 78,4, 78,8 lub 79,1 stopnia, co spowoduje obniżenie środka suportu o 13, 8 lub 3 mm (rozmiar M/L).
REGULOWANA BAZA KÓŁ
Flip chip na końcu tylnych widełek można ustawić w pozycji długiej lub krótkiej, aby dostosować bazę kół i dystans od środka suportu do tylnej osi. Krótka pozycja zapewnia szybsze i bardziej zwinne prowadzenie w ciasnym, technicznym terenie. Pozycja długa wydłuża rozstaw osi, zapewniając większą stabilność na szybszych trasach z dłuższymi prostymi i wysokimi prędkościami w zakrętach.
REGULACJA ZASIĘGU
Trójpozycyjny flip chip w sterach pozwala szybko wybrać wymiary i geometrię kokpitu. Ten modułowy system ma dwa chipy pozycjonujące, które można wyjąć i zamienić, aby uzyskać krótki reach (-5 mm), środkowy (0 mm) lub długi (+5 mm) i precyzyjnie dostosować prowadzenie i pozycję na rowerze.
OPCJE TYLNEGO KOŁA
Użytkownicy mogą wybrać tylne koło o średnicy 29 lub 27,5 cala w połączeniu z 29-calowym kołem przednim. Wybór koła 29-calowego poprawia stabilność i możliwości pokonywania większych przeszkód, a opcja 27,5 zapewnia bardziej zwinną i natychmiastową reakcję. To szybka i łatwa zmiana by dostosować prowadzenie i czucie roweru.
MEGADRIVE
Masywna prostokątna rura dolna i ponadwymiarowa górna rura zapewniają doskonałą precyzję sterowania poprzecznego i skrętnego. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną sztywność układu kierowniczego i pedałowania.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.