15. edycja Ride Like King z rekordem!

czwartek, 8 czerwca 2023

Giant

W 15. edycji Ride Like King wzięło udział tysiące rowerzystów z całego świata, którzy pomogli Giant Group osiągnąć cel, jakim było przekazanie 500 rowerów najbardziej potrzebującym społecznościom.

Odbywające się od 2009 roku wydarzenie Ride Like King upamiętnia kolarską pasję Kinga Liu, założyciela Giant Group, łącząc ludzi na całym świecie poprzez wirtualne przejażdżki i eventy na świeżym powietrzu. Celem tegorocznej, 15. edycji Ride Like King było celebrowanie jazdy na rowerze oraz pomoc najbardziej potrzebującym społecznościom, poprzez przekazanie rowerów transportowych Buffalo.
 
Wydarzenie Ride Like King jest organizowane każdego roku przez Giant Group, mająca w portfolio marki Giant, Liv, Momentum i CADEX, wraz z partnerami World Bicycle Relief i Zwift.
 
Z okazji ubiegłorocznego 50-lecia Giant Group wprowadziliśmy wyzwanie „500 za 500” - za każde łącznie przejechane 500 km przekazany został jeden rower Buffalo. Celem na ten rok było zgromadzenie takiej liczby kilometrów, która pozwoli przekazać 500 rowerów, co przekroczy zeszłoroczną liczbę 300 rowerów.
 
RLK15 obejmował w sumie trzy dni wirtualnych i plenerowych przejażdżek. Blisko 3000 uczestników z ponad 75 krajów wzięło udział w 12 przejażdżkach na Zwift, pokonując łącznie 90 000 km. Przejażdżki na Zwift były prowadzone przez zawodników Giant i Liv, ambasadorów i pracowników.
 
Kolejnych 360 uczestników z 44 krajów zarejestrowało się za pośrednictwem World Bicycle Relief, pokonując 30 000 km. Poza tym, spółki Giant Group na całym świecie zorganizowały przejażdżki dla pracowników, sprzedawców detalicznych i konsumentów, co łącznie wygenerowało dodatkowe 500 000 km.
 
Ogólna suma, obejmująca przejażdżki na Zwift, World Bicycle Relief oraz przejażdżki pracowników, wyniosła 620 000 km, znacznie przekraczając tym samym ilość kilometrów, potrzebną do zrealizowania wyzwania "500 za 500".
 
„Globalna społeczność kolarska zjednoczyła się w tym roku w wielkim stylu” - powiedział An Le, Giant Global Marketing Director. „Pracownicy Giant Group, sportowcy, ambasadorzy i konsumenci na całym świecie zgromadzili się na Zwift oraz podczas licznych przejażdżek plenerowych, aby pomóc nam zrealizować wyzwanie "500 za 500" i przekazać 500 rowerów Buffalo na rzecz organizacji World Bicycle Relief”.
 
Uczestnicy dzielili się swoimi wrażeniami, publikując zdjęcia i historie w mediach społecznościowych. Podczas eventów do zdobycia były koszulki z limitowanej edycji RLK15 wraz z autografem Kinga Liu. Podczas każdej przejażdżki na Zwift rozdano pięć koszulek, a kolejnych 15 zwycięzców zostało wybranych na podstawie postów w mediach społecznościowych.
 
500 rowerów Buffalo, przekazanych dla potrzebujących społeczności, zostało specjalnie skonstruowanych do transportu ciężkich ładunków, pokonywania długich dystansów oraz trudnego terenu. Proste w utrzymaniu i łatwe w naprawie, są produkowane przez Giant Group i montowane przez lokalnych pracowników w krajach, w których World Bicycle Relief prowadzi swoje programy społeczne.
 
„Nie moglibyśmy być bardziej wdzięczni za wsparcie ze strony Giant Group oraz tej niesamowitej społeczności, która bierze udział w Ride Like King” - powiedziała Claire Geiger, dyrektor World Bicycle Relief Partnerships. „Wpływ tego wydarzenia pomoże jednostkom i całym społecznościom w regionach rozwijającym się dzięki dostępowi do ułatwiających życie rowerów Buffalo”.
 
Więcej na temat organizacji World Bicycle Relief możesz przeczytać tutaj.

Udostępnij