Skip to main content

1. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Sklep internetowy GIANT POLSKA, dostępny pod adresem internetowym http://www.giantfabryczna.pl/, prowadzony jest przez GIANT POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Osmańskiej 12 (02-823 Warszawa), zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000055176, nr NIP: 5220000720, nr REGON: 012022096.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest wyłącznie do Konsumentów i określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem tego Sklepu.

2. DEFINICJE

  1. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
  2. Sprzedawca, Administrator Danych Osobowych – GIANT POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Osmańskiej 12 (02-823 Warszawa), zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000055176, nr NIP: 5220000720, nr REGON: 012022096.
  3. Sklep Internetowy – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną http://www.giantfabryczna.pl/, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
  4. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych składająca zamówienie w Sklepie Internetowym w celu zawarcia umowy.
  5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej (zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Formularz rejestracji – funkcja Sklepu Internetowego umożliwiająca Klientowi utworzenie Konta w celu korzystania z wszystkich oferowanych przez Sklep funkcjonalności.
  7. Konto – funkcja Sklepu Internetowego umożliwiająca Kupującemu złożenie zamówienia w Sklepie, jak również gromadząca informacje dotyczące danego Klienta o złożonych przez niego zamówieniach, zawartych umowach i etapach ich realizacji.
  8. Formularz zamówienia – funkcja Sklepu Internetowego umożliwiająca Klientowi składanie Zamówień (dodawanie Produktów do Koszyka) oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym odbioru i sposobu płatności.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Sklepu Internetowego za pomocą Formularza zamówienia, które bezpośrednio zmierza do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów znajdujących się w ofercie handlowej Sprzedawcy określające w szczególności ich rodzaj i liczbę.
  10. Koszyk – funkcja Sklepu Internetowego umożliwiająca Klientowi ustalenie wybranych przez niego do zakupu Produktów a także umożliwiająca modyfikację danych zamówienia, w szczególności zmiany ilości i rodzaju zamawianych Produktów a także ich Punktu ich Odbioru.
  11. Produkt – dostępna w ofercie handlowej Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży zawieranej między Klientem a Sprzedawcą.
  12. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (za pośrednictwem Sklepu Internetowego), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu (zawierana albo zawarta na odległość) między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się także usługę montażu Produktu wykonaną przez Punkt Odbioru.
  14. Punkt Odbioru – jeden ze sklepów stacjonarnych GIANT STORE autoryzowanych partnerów handlowych Sprzedawcy, których lista dostępna jest pod adresem Sklepu Internetowego Sprzedawcy, w którym Klient może odebrać kupiony i gotowy do jazdy Produkt.
  15. Trwały nośnik – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

3. DANE KONTAKTOWE SPRZEDAWCY

  1. Adres pocztowy Sprzedawcy: ul. Osmańska 12, 02-823 Warszawa
  2. Adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: online@giant-polska.com.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 22 395 65 90
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 67 1050 1025 1000 0005 0126 5201
  5. Ze Sprzedawcą Klient może porozumieć się telefonicznie w godzinach 8:00 – 16:00.

4. WYMOGI TECHNICZNE

Do prawidłowego korzystania z funkcji i właściwości Sklepu Internetowego, w tym przeglądania jego oferty handlowej oraz składania zamówień na Produkty, wymagane są:

  1. urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Chrome, Safari, Mozilla Firefox lub Internet Explorer od wersji 9,
  2. aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,
  4. zainstalowany program FlashPlayer.

5. KORZYSTANIE ZE SKLEPU

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za awarie i przerwy w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego spowodowane nieuprawnionym działaniem osób trzecich, siłą wyższą lub niekompatybilnością (niezgodnością) Sklepu Internetowego z infrastrukturą techniczną, którą dysponuje Klient.
  2. Przeglądanie oferty handlowej Sklepu Internetowego nie wymaga założenia Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w ofercie Sklepu oraz zawarcie Umowy Sprzedaży możliwe jest wyłącznie po założeniu Konta zgodnie z poniższymi postanowieniami Regulaminu. Ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT) i podane zostały w polskich złotych.
  3. O ostatecznej kwocie, którą Klient ma uiścić za Produkt, Klient jest informowany na stronie Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, jak również w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
  4. W przypadku, w którym Produkt będący przedmiotem Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie Internetowym w opisie Produktu.

6. KONTO

  1. Założenie i korzystanie z Konta w Sklepie Internetowym jest bezpłatne .
  2. W celu założenia Konta w Sklepie Internetowym, należy wypełnić Formularz rejestracji. Podanie następujących danych jest niezbędne dla utworzenia Konta:
  3. imię i nazwisko,
  4. adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość),
  5. adres poczty elektronicznej,
  6. numer telefonu kontaktowego,
  7. datę urodzenia (dzień, miesiąc, rok),
  8. hasło, które wymaga potwierdzenia.
  9. Dostęp do Konta odbywa się poprzez podanie loginu i hasła (logowanie) ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  10. Klient w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat może usunąć Konto. W tym celu wystarczy wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3 niniejszego Regulaminu.

7. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

Złożenie zamówienia wymaga:

  1. zalogowania się Klienta do Sklepu,
  2. wybrania Produktu lub Produktów będących przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknięcia przycisk „Do koszyka”,
  3. kliknięcia przycisku “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzenia zamówienia poprzez kliknięcie w link przesłany za pośrednictwem poczty elektronicznej,
  4. wybrania jednego z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacenia zamówienia w określonym terminie,
  5. wybrania Punktu Odbioru, w którym Produkt będzie oczekiwał na wydanie Klientowi.

8. WYDANIE PRODUKTU I METODY PŁATNOŚCI

  1. W celu realizacji zamówienia Klient zapłaci za zamówiony Produkt kartą kredytową lub bankową za pośrednictwem opcji dostępnych na stronie Sklepu Internetowego przed dokonaniem odbioru osobistego Produktu.
  2. Wydanie zakupionego Produktu następuje wyłącznie w drodze jego odbioru osobistego przez Klienta. Klient dokonuje odbioru osobistego w wybranym przez siebie Punkcie Odbioru.

9. ZAWARCIE I WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia dostępnego w Sklepie Internetowym następuje zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  2. Sprzedawca niezwłocznie po złożeniu Zamówienia potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji przesyłając Klientowi stosowną wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości wysłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Klient obowiązany jest do dokonania płatności z góry na zasadach określonych na stronie sklepu wybierając odpowiednią opcję. Jeżeli Klient nie zapłaci za zamówienie bezpośrednio po jego złożeniu i kliknięciu przycisku "Zamawiam i płacę", nie odbierze go w terminie wskazanym w ust. 10 poniżej lub Sprzedawca nie będzie mógł się z nim skontaktować, żeby je zrealizować, Sprzedawca wyznaczy Klientowi dodatkowy termin na realizację powyższych zobowiązań, wysyłając stosowną informację na podany przez niego adres poczty elektronicznej, a w przypadku braku jego realizacji odstąpi od umowy, a zamówienie zostanie anulowane.
  4. Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
  5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.
  6. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  7. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny. Przed wydaniem Produktu Klientowi Sprzedawca dopuszcza możliwość wykonania fotografii przygotowanego (bez śladów użytkowania) Produktu gotowego do odbioru przez Klienta. Przedmiotowe fotografie mogą być wykonane i wykorzystane wyłącznie w celu potwierdzenia stanu Produktu w chwili jego wydania Klientowi.
  8. Umowa sprzedaży Produktu zawierana przez Klienta ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego obejmuje jego dostawę przez Sprzedawcę do Punktu Odbioru.
  9. Klient zostaje poinformowany o możliwości odbioru Produktu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, po przygotowaniu roweru przez Punkt odbioru. Informacja zostanie wysłana automatycznie na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
  10. Klient zobowiązany jest do odbioru roweru w terminie 5 dni od dnia przekazania przez Punkt Odbioru informacji o dokonanym montażu Produktu.
  11. Punkty odbioru dokonują montażu roweru wyłącznie zgodnie ze specyfikacją producenta dotyczącą zakupionego roweru. W przypadku żądania przez Klienta realizacji dodatkowych usług (np. zamontowania dodatkowych, innych elementów konstrukcyjnych i akcesoriów, które nie są uwzględnione w cenie zakupu Produktu) należy skontaktować się z Punktem Odbioru lub Sprzedawcą celem weryfikacji kosztów tego typu usługi.
  12. Sklep Internetowy nie udostępnia możliwości płatności przy odbiorze za Produkt z opcją odbioru w Punkcie Odbioru. Jedynym możliwym sposobem płatności jest przedpłata.

10. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z ustawowego prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest zwrócić Produkt na adres Punktu Odbioru, w którym Produkt ten został mu wydany.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dnia odbioru osobistego Produktu przez Klienta lub wskazanej przez niego osoby.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, termin wskazany w ust. 1 biegnie od odbioru ostatniego Produktu.
  4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem powyższych terminów.
  5. Oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć za pośrednictwem poczty, faxu bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy (dane Sprzedawcy zawarte zostały w § 3 Regulaminu). Oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez niego adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  7. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość:
  8. Umowę uważa się za niezawartą.
  9. Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia woli Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
  10. zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  11. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  12. Konsument powinien zwrócić Produkt osobiście w Punkcie Odbioru lub odesłać go niezwłocznie na adres Punktu Odbioru, w który został wydany, lecz nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. W przypadku rowerów, Sprzedawca zaleca zwrot osobisty w Punkcie Odbioru, gdzie rower został Klientowi wydany.
  13. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
  14. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  15. Gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
  16. Punkty Odbioru nie przyjmują przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  17. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
  18. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  19. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  20. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  21. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
  22. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
  23. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  24. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
  25. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  26. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  27. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

11. REKLAMACJA, RĘKOJMIA, GWARANCJA

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca zobowiązuje się wydać Klientowi rzecz wolną od wad fizycznych i prawnych.
  3. W przypadku wystąpienia wady w kupionym u Sprzedawcy Produkcie Klient ma prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady. W oparciu
    o wskazane przepisy Klient może żądać obniżenia ceny Produktu, złożyć oświadczenie
    o odstąpieniu od umowy, żądać wymiany Produktu na wolny od wad, żądać usunięcia wady.
  4. Reklamację można zgłosić pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu. Reklamację można zgłosić w dowolnym sklepie, których lista znajduje się pod niniejszym adresem internetowym https://www.giant-bicycles.com/pl/sklepy. Sprzedawca zaleca aby ewentualne reklamacje były wnoszone bezpośrednio do sklepu, w którym Klient odebrał Produkt co znacznie ułatwi proces rozpoznania reklamacji.
  5. Klient w reklamacji może zawrzeć m.in. zwięzły opis zgłaszanej wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, swoje dane, oraz wskazanie żądania w związku z wadą towaru.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia i do poinformowania Klienta o rozstrzygnięciu w formie pisemnej lub na innym trwałym nośniku.
  7. W przypadku objęcia Produktu gwarancją, informacje o niej, a także o jej treści i warunkach, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie internetowym. Warunki gwarancji opisane zostały w oświadczeniach gwarancyjnych gwaranta, które określają obowiązki gwaranta i uprawnienia Klienta, gdy rzecz nie ma właściwości określonych w tym oświadczeniu. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej.
  8. Warunki gwarancji producenta na rowery znajdują się pod adresem: https://www.giant-bicycles.com/pl/warunki-gwarancji
  9. Podmiotem upoważnionym przez Sprzedawcę do przyjmowania reklamacji z tytułu wady Produktu lub z tytułu udzielonej gwarancji na Produkt, jest Punkt Odbioru.
  10. Podmiotem odpowiedzialnym za ewentualne wady w wykonaniu usługi montażu Produktu i upoważnionym do ich rozpatrywania jest wyłącznie Punkt Odbioru.

12. DANE OSOBOWE

  1. Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, ale konieczne do założenia Konta w Sklepie, a także złożenia i realizacji Zamówienia.
  2. Dane, które są przetwarzane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu pochodzą od Klienta.
  3. Klient ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych (jeśli podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda). Klientowi przysługuje także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku, gdy w ocenie Klienta, przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę narusza przepisy obowiązującego prawa.
  4. Dane Klienta będą przetwarzane przez okres związany z posiadaniem Konta w Sklepie, realizacją i obsługą Zamówienia, wypełnieniem obowiązku podatkowego, a także do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia roszczeń. W zakresie w jakim przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, dane Klienta są przetwarzane do czasu jej cofnięcia.
  5. Odbiorcami danych Klienta mogą być podmioty realizujące na zlecenie Sprzedającego zamówienie i zajmujące się jego obsługą: firmy wysyłkowe, firmy księgowe, dostawcy towarów, serwisy montażowe rowerów, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy obsługujące płatności, banki, firmy windykacyjne, firmy świadczące usługi marketingowe, dostawcy usług magazynowych, dostawcy usług telekomunikacyjnych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
  6. Administrator może przetwarzać dane osobowe Klientów celem:
    • Wykonania czynności co do których Klient wyraził zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Zgoda może być w każdym czasie cofnięta, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być udzielona w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego przyzwolenie na przetwarzanie danych, np. zamieszczenie opinii w Sklepie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyższym celu.
    • Wykonania zawartych umów lub podjęcia działań celem zawarcia umowy na żądanie Klientów (w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Ma to miejsce zwłaszcza w przypadku założenia Konta w Sklepie (z wykorzystaniem danych osobowych określonych w § 6 ust. 1 Regulaminu), dokonania zakupu lub skorzystania z innych usług oferowanych za pośrednictwem Sklepu, zgłoszenia reklamacji lub złożenia przez Klienta oświadczeń dotyczących zawartych umów. Wówczas dane Klientów będą przetwarzane do czasu usunięcia Konta w Sklepie, realizacji zamówienia lub usługi oraz do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia roszczeń.
    • Wykonania ciążących na Sprzedawcy obowiązków prawnych, w szczególności w zakresie prowadzenia właściwej dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dotyczy to zwłaszcza osób z którymi Administrator dokonał czynności skutkujących powstaniem obowiązku podatkowego.
    • Promowania towarów lub usług własnych, prowadzenia korespondencji a także tworzenia zestawień, analiz i statystyk oraz dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Podstawą przetwarzania w takim wypadku jest prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  7. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony, przetwarzania danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego oraz informacja o plikach cookie zawarte są w Oświadczeniu o ochronie prywatności i plikach cookie (ciasteczkach) – GIANT pod adresem: https://www.giant-bicycles.com/pl/privacy

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 6/08/2020
  2. Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu.
  3. Umowa Sprzedaży jest zawierana w języku polskim.
  4. Z ważnych przyczyn  takich jak: zmiana przepisów powszechnie obowiązującego prawa, zmiany w sposobie  płatności i wydania Produktów - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu Sprzedawca dopuszcza możliwość dokonania zmian Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  5. Spory powstałe na gruncie Regulaminu lub Umów Sprzedaży na jego podstawie zawartych rozstrzygał będzie właściwy sąd powszechny. Klient może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji (mediacja, sąd polubowny) i dochodzenia roszczeń. Klient ma możliwość skorzystania z wskazanych niżej pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • przy pomocy stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Postępowanie na ogół jest bezpłatne. Wykaz stałych polubownych sądów konsumenckich dostępny jest pod adresem strony internetowej: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596
  • za pośrednictwem mediacji prowadzonej przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Postępowanie na ogół jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów dostępny jest pod adresem strony internetowej: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
  • za pośrednictwem internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. Sprzedawca informuje, iż pod wskazanym wyżej adresem internetowym dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

  1. Regulamin niniejszy jest udostępniony Klientom nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: http://www.giantfabryczna.pl/ w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
  2. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

Udostępnij