Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują, tworząc wspólny pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego zawieszenia na szlakach.
Reign 29
13 439zł Original price 16 799zł
Ostre dropy, pokręcone ścieżki, trudne singletracki usiane korzeniami i kamieniami. Dzięki płynnej pracy zawieszenia i pewnemu sterowaniu, ten hardkorowy 29-calowiec pozwala poskromić najdziksze trasy enduro.
Główne korzyści
Wyścigowe zawieszenie
Konstrukcja tylnego zawieszenia Maestro została sprawdzona w ekstremalnych warunkach zawodów Enduro World Series. Amortyzator z mocowaniem typu Trunnion posiada większy skok i jest bardziej płynny, a górny łącznik zawieszenia z kompozytu Advanced Forged zwiększa sztywność i zmniejsza całkowitą masę ramy.
Progresywna geometria enduro
Mocna i wytrzymała rama aluminiowa ALUXX SL ułatwia agresywne zjeżdżanie i pewne skręcanie. Kąty główki ramy i rury podsiodłowej zoptymalizowane pod kątem enduro oraz widelec o skoku 170 mm z 42 mm offsetem zapewniają pewne sterowanie.
Pewność i kontrola 29era
Większe koła 29 cali są świetne na wyboisty teren enduro, utrzymując prędkość na technicznych podjazdach i oferując pewność jazdy na szybkich, technicznych zjazdach.
ZAWIESZENIE MAESTRO
ALUMINIUM ALUXX SL
Najnowocześniejszy materiał aluminiowy, wykonany głównie ze stopu 6011, zapewnia najlepszy w klasie stosunek wytrzymałości do masy. Produkcja z wykorzystaniem autorskich technologii spawania gwarantuje najlepsze wrażenia z jazdy.
KOMPOZYT ADVANCED FORGED
Najnowocześniejszy proces formowania wysokociśnieniowego, w którym produkujemy górny łącznik zawieszenia z włókna węglowego. Dzięki temu jest on lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego odpowiednika.
GEOMETRIA ENDURO
„Długa i niska” rama enduro z kątami główki 64,56 stopnia i rury podsiodłowej 76,36 stopnia gwarantuje płynne sterowanie w ciężkim terenie. Rama skrojona na miarę 29-calowych kół w pełni wykorzystuje ich szybkość i optymalne toczenie.
TECHNOLOGIA BOOST
Dzięki zwiększonej szerokości piast (110 mm z przodu, 148 mm z tyłu) koła są sztywniejsze dla lepszej kontroli, zwiększa się prześwit na opony, a poprawiona linia łańcucha pozwala na optymalne działanie napędu.
MOCOWANIE TRUNNION
Nowe mocowanie dampera pozwala uzyskać niższe przełożenie zawieszenia, a tym samym bardziej efektywne pedałowanie i hamowanie. Z kolei niższy środek ciężkości i krótsze widełki dolne usprawniają sterowanie, podjeżdżanie i zwiększają zwinność roweru.
MEGADRIVE
Masywna, prostokątna rura dolna i powiększona rura górna współpracują, zapewniając doskonałą precyzję sterowania przodu roweru. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną sztywność sterowania i pedałowania.
POWERCORE
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 92 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
OVERDRIVE
Sprawdzona technologia powiększonej rury sterowej widelca Gianta. Rozwiązanie zapewniające optymalną sztywność kokpitu i precyzję sterowania obejmuje powiększone łożyska sterów (dolne 1 1/2” i górne 1 1/8”) i zwężaną rurę sterową.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w postaci łatwej w obsłudze i niezawodnej konfiguracji.
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.