Dodano
Reign Advanced Pro 29 1
do koszyka.
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują, tworząc wspólny pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego zawieszenia na szlakach.
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.
23 999zł Original price 35 999zł
Konstrukcja tylnego zawieszenia Maestro została sprawdzona w ekstremalnych warunkach zawodów Enduro World Series. Amortyzator z mocowaniem typu Trunnion posiada większy skok i jest bardziej płynny, a górny łącznik zawieszenia z kompozytu Advanced Forged zwiększa sztywność i zmniejsza całkowitą masę ramy.
Wyspecjalizowana rama kompozytowa ułatwia agresywne zjeżdżanie i pewne skręcanie. Kąty główki ramy i rury podsiodłowej zoptymalizowane pod kątem enduro oraz widelec o skoku 170 mm z 44 mm offsetem zapewniają Pewne sterowanie.
Większe koła 29 cali są świetne na wyboisty teren enduro, utrzymując prędkość na technicznych podjazdach i oferując pewność jazdy na szybkich, technicznych zjazdach.
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują, tworząc wspólny pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego zawieszenia na szlakach.
Rama i wahacz produkowane są we własnej fabryce zaaansowanych kompozytów Gianta, z surowego włókna węglowego oraz unikatowej żywicy. Ręcznie wykonana konstrukcja Monocoque jest niezwykle lekka, sztywna i uniwersalna.
Najnowocześniejszy proces formowania wysokociśnieniowego, w którym produkujemy górny łącznik zawieszenia z włókna węglowego. Dzięki temu jest on lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego odpowiednika.
„Długa i niska” rama enduro z kątami główki 64,56 stopnia i rury podsiodłowej 76,36 stopnia gwarantuje płynne sterowanie w ciężkim terenie. Rama skrojona na miarę 29-calowych kół w pełni wykorzystuje ich szybkość i optymalne toczenie.
Dzięki zwiększonej szerokości piast (110 mm z przodu, 148 mm z tyłu) koła są sztywniejsze dla lepszej kontroli, zwiększa się prześwit na opony, a poprawiona linia łańcucha pozwala na optymalne działanie napędu.
Nowe mocowanie dampera pozwala uzyskać niższe przełożenie zawieszenia, a tym samym bardziej efektywne pedałowanie i hamowanie. Z kolei niższy środek ciężkości i krótsze widełki dolne usprawniają sterowanie, podjeżdżanie i zwiększają zwinność roweru.
Masywna, prostokątna rura dolna i powiększona rura górna współpracują, zapewniając doskonałą precyzję sterowania przodu roweru. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną sztywność sterowania i pedałowania.
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 92 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
Sprawdzona technologia powiększonej rury sterowej widelca Gianta. Rozwiązanie zapewniające optymalną sztywność kokpitu i precyzję sterowania obejmuje powiększone łożyska sterów (dolne 1 1/2” i górne 1 1/8”) i zwężaną rurę sterową.
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w postaci łatwej w obsłudze i niezawodnej konfiguracji.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.