Współpracujące ze sobą komponenty D-Fuse pochłaniają wstrząsy i wybracje, poprawiając osiągi i komfort.

Udostępnij

Najważniejsze informacje

Technologię D-Fuse zastosowano po raz pierwszy we wsporniku siodła w rowerze Giant TCX w sezonie 2014. Został stworzony aby amortyzować wstrząsy i pochłaniać wibracje, których doświadczają zawodnicy cyclocross, a ta technologia ogranicza zmęczenie zawodnika spowodowane nierównościami terenu.

Sercem projektu jest charakterystyczny kształt rurki z okrągłym przodem i spłaszczonym tyłem. Sukces jaki osiągnęliśmy został potwierdzony wieloma mistrzowskimi tytułami w cyclocrosie właśnie. Będąc pewni zastosowanej technologii D-Fuse został zastosowany także w układzie sterowania. Teraz takie modele jak: długodystansowy Defy czy gravelowy Revolt są wyposażone we wspronik siodła D-Fuse oraz kierownicę D-Fuse.

Dwa kluczowe punkty podparcia rowerzysty zapewniają odpowiednią elastyczność na nierównościach bez niechcianej złożoności konstrukcji i dodatkowego ciężaru związanego z dodatkowymi wkładkami czy elementami pośredniczącymi. Aktualnie do wyboru jest dostępnych kilka opcji kierownicy D-Fuse, włączając w to carbonowe modele Contact SLR D-Fuse i aluminiowe Contact SL D-Fuse. Dostępna jest także gravelowa wersja Contact SL XR D-Fuse stosowana w rowerach Revolt.

D-Fuse Technology with interactive tooltips