Profesjonalny surowiec węglowy jest tkany w naszej fabryce kompozytów przy użyciu naszych najbardziej zaawansowanych metod inżynieryjnych i konstrukcyjnych. Continuous Fiber Technology, czyli technologia nieprzerywania włókien, dla poprawy wytrzymałości przy jednoczesnym zmniejszeniu masy; Carbon Nanotube Technology, czyli żywica z zatopionymi nanorurkami poprawia odporność na uderzenia; proces łączenia Fusion Process daje lżejsze, silniejsze połączenia w ramie.
TCR Advanced
SL 1 Disc
31 499zł Original price 34 999zł
Odrodzenie legendy. Rower, który od ponad trzech dekad znajduje się w czołówce innowacji w wyścigach szosowych, został przeprojektowany tak, aby był jeszcze lżejszy, sztywniejszy i bardziej aerodynamiczny. Jest to najlepszy all-rounder dla mających obsesję na punkcie wydajności.
Nowy TCR Advanced SL Disc, zaktualizowany i ulepszony we wszystkich aspektach wydajności w wyścigach szosowych, zapewnia wcześniej nieosiągalny stosunek sztywności do masy, ułatwia podjazdy i sprinty. Daje też aerodynamiczne korzyści potrzebne do uzyskania wszechstronnej wydajności. To wybór zawodników CCC Team WorldTour, takich jak Greg Van Avermaet na wymagających trasach szosowych, które wymagają bezkompromisowej wydajności w dążeniu do zwycięstwa. Nowe aerodynamiczne ukształtowanie główki rury dolnej i widelca sprawia, że TCR jest niezastąpiony podczas ucieczek, sprintów i pościgów solo. Nowy TCR Advanced SL Disc opiera się również na sprawdzonych możliwościach podjazdowych, oferując najwyższy stosunek sztywności do masy, jaki kiedykolwiek pojawił się w TCR. Dodatkowe aktualizacje obejmują dodatkowy prześwit w ramie i widelcu, aby zmieścić opony o szerokości do 32 mm, najnowszą zintegrowaną technologię systemu kół i nową kierownicę kompozytową Contact SLR, zaprojektowaną z uwzględnieniem aspektów aero, aby była jeszcze szybsza w walce z wiatrem.
Główne korzyści
Najlepsza wydajność w swojej klasie
Dzięki najwyższemu w swojej klasie współczynnikowi sztywności bocznej do masy i zaktualizowanemu kształtowaniu rur aero ten zestaw ramowy został zaprojektowany tak, aby zapewnić profesjonalnym zawodnikom Giant doskonałe walory podjazdowe, wydajność aerodynamiczną i sztywność niezbędną do sprintu, żeby uzyskać wydajność pozwalającą zwyciężać.
Zaawansowana aerodynamika
W tym aspekcie można znaleźć najbardziej wymierne zyski TCR w porównaniu z modelami poprzedniej generacji. Każdy kształt rury został przeanalizowany, przeprojektowany i przetestowany w celu stworzenia ogólnej struktury o znacznie niższym oporze przy szerszym zakresie kątów wiatru pozornego. Rezultatem jest TCR, który jest szybszy niż kiedykolwiek w sprintach i jeździe solo.
Pełna kontrola
Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają płynną, potężną siłę hamowania i modulację w celu zapewnienia dodatkowej kontroli w warunkach zmiennej pogody i różnych warunków drogowych. Mocowania flat mount i nowe wkręcane osie poprawiają sztywność i mają pozytywny wpływ na prowadzenie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca pozwala stosować opony o większej szerokości, nawet do 32 mm.
KOMPOZYT ADVANCED SL
RURY O PRZEKROJU ŚCIĘTEJ ELIPSY
Nowe strategicznie zaprojektowane sekcje płatów w ramie i widelcu, opracowane w testach CFD i w tunelu aerodynamicznym, poprawiają wydajność aerodynamiczną, zmniejszając opór wiatru w szerszym zakresie kątów odchylenia w porównaniu z tradycyjnymi rurami w kształcie kropli.
ZINTEGROWANA SZTYCA VARIANT
Wyrafinowany kształt i zintegrowana konstrukcja Variant zostały zaprojektowane z myślą o potrzebach wyczynowych zawodników szosowych, co równoważy elastyczność, aerodynamikę i wydajność.
NAJNOWOCZEŚNIEJSZY UKŁAD KOMPOZYTOWY
Nawet 150 małych formatek kompozytowych jest rozmieszczanych przy użyciu robota w procesie zautomatyzowanej laminacji. Próbki są wycinane laserowo, dzięki czemu można stosować mniejsze, ultraprecyzyjne sekcje, dzięki czemu ramy są lżejsze. Nasza technologia Continuous Fiber Technology zwiększa wytrzymałość przy jednoczesnym zmniejszeniu masy. Żywica Carbon Nanotube Technology poprawia odporność na uderzenia, a nasz proces łączenia Fusion Process daje lżejsze, mocniejsze połączenia ramy.
SYMETRYCZNY WIDELEC KOMPOZYTOWY
Nowy widelec kompozytowy Advanced SL charakteryzuje się symetryczną konstrukcją i kształtem aero, a także integracją hamulców tarczowych i zwiększonym prześwitem dla opon do 32 mm. Ta nowa konstrukcja sprawia, że jest lżejszy, sztywniejszy i bardziej aerodynamiczny.
KIEROWNICA CONTACT SLR
Nowa kierownica Contact SLR jest wyposażona w zmodyfikowane prowadzenie linek, optymalnie równoważąc aerodynamikę, ergonomię oraz bezproblemową instalację i konserwację.
OVERDRIVE 2
Najbardziej zaawansowana technologia rur sterowych w dzisiejszych rowerach Giant. Zaprojektowane z myślą o niespotykanej dotąd wydajności układu kierowniczego, ponadwymiarowe łożyska zestawu sterowego systemu (1 1/2" dolne, 1 1/4" górne) w połączniu ze stożkowymi rurami sterowymi działają w harmonii, aby zapewnić najwyższą sztywność układu kierowniczego.
MEGADRIVE
Masywna czworokątna rura dolna tworzy połączenie między główką OverDrive 2 a suportem PowerCore. Ten precyzyjnie zaprojektowany prostokątny kształt zapewnia niespotykaną dotąd sztywność układu kierowniczego i pedałowania, optymalizując przepływ aerodynamiczny nad standardowym bidonem.
POWERCORE
Masywnie przewymiarowany obszar łączenia suportu i widełek łańcuchowych mieszczą w pełni zintegrowany suport 86 mm. Symetryczne ramiona widełek zapewniają dodatkową sztywność napędu.
NOWE KOŁA SYSTEMOWE TUBELESS
Stworzone z użyciem unikalnej technologii Dynamic Balanced Lacing (dynamicznie równoważonego naciągu szprych) zarezerwowanej wyłącznie dla Gianta, zupełnie nowe kompozytowe koła są fabrycznie przygotowane pod system bezdętkowy zapewniając lepszą wydajność, komfort i kontrolę.
INTEGRACJA HAMULCÓW TARCZOWYCH
Rama i widelec posiadają w pełni kompozytowe mocowania hamulców tarczowych typu flat mount, które zapewniają mocne i skuteczne hamowanie w każdych warunkach.
Hookless Rim
Hookless rim design enhances overall durability, and offers a wider inner rim width without adding extra weight. It also helps to create a more round tire shape providing superior grip and handling as well as added sidewall support when cornering.
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.