System 4-czujnikowej technologii PedalPlus precyzyjnie odmierza siłę nacisku na pedały, dzięki czemu silnik dostarcza dodatkową moc w bardzo płynny sposób. System ten został wyposażony w czujnik prędkości i momentu obrotowego, a także czujniki silnika i kadencji, co ma zapewnić równomierne rozłożenie mocy na każdym biegu. Sprawia to, że moc jest przewidywalna i odczuwalna w bardzo naturalny sposób na każdym biegu, a sama jazda jest niezwykle płynna i energiczna, bez względu na rodzaj terenu.
Trance E+ SX 0 Pro
22 999 zł 26 699 zł
Ten profesjonalny rower trailowy z pełnym zawieszeniem łączy osiągi i atrakcyjny wygląd z niezawodną technologią Hybrid Cycling. Sprawia to, że jest to najlepszy wybór na jazdę enduro w całej kategorii rowerów elektrycznych. Model ten został wyposażony w zawieszenie Maestro 140 mm i silnik SyncDrive Pro Gianta, gwarantujący 360 procent wspomagania, które można dostosować do własnych potrzeb. Lekka, ale jednocześnie mocna rama aluminiowa ALUXX została idealne zintegrowana z unowocześnionym akumulatorem EnergyPak 500 Wh umieszczonym na dolnej rurze, dzięki czemu jazda na dłuższych trailowych trasach będzie jeszcze przyjemniejsza i bardziej ekscytująca. Nowa aplikacja E-bike Gianta zapewnia stały dostęp od nawigacji, czy funkcji dostarczających informacji na temat zdrowia i sprawności. A RideControl ONE umożliwi fanom trailowej jazdy korzystanie z prostych i dość nietypowych przycisków kontrolnych.
Główne korzyści
High performance
Ten gotowy na bardziej wyczynową jazdę rower został wyposażony w sprawdzone zawieszenie Maestro i silnik SyncDrive Pro, dopasowujący się do indywidualnych potrzeb.
RideControl One
Zintegrowany z kierownicą wyświetlacz sterujący zapewnia elegancki wygląd.
Integracja
Lepsza integracja i zasięg dzięki akumulatorowi EnergyPak o pojemności 500 Wh zintegrowanemu z dolną rurą.
- SilnikGIANT SyncDrive Pro by YAMAHA, 80Nm, czas reakcji 190ms, 360% wspomagania
- SterownikGIANT PedalPlus 4-czujnikowy
- Panel sterującyGiant RideControl One
- AkumulatorGIANT EnergyPak 500, 36V 13.8Ah, zintegrowany
- RozmiaryS, M, L, XL
- KolorPomarańczowy/Niebieski
- RamaAluminium - Aluxx SL, system zawieszenia Maestro 140mm, oś Boost 148x12QR
- WidelecFOX 36 Factory 27.5+, skok 160mm, EVOL, tłumik Fit4, Boost 110x15QR, e-Bike optimized
- Tylny amortyzatorFOX Factory DHX2 Coil, 185x52.5mm, Trunnion
- KierownicaGiant Contact SL 35 Trail, 35x800mm
- Wspornik kierownicyGiant Contact SL 35
- Wspornik siodłaGIANT Contact Switch; regulowany; 30,9mm; 100mm(S), 125mm (M), 150mm(L-XL)
- SiodłoGiant Contact SL, Neutral
- ManetkiSRAM XO1 Eagle, 1x12
- Przerzutka przedniaprowadnica łańcucha MRP 1X V3
- Przerzutka tylnaSRAM XO1 Eagle
- HamulceSRAM Code R, tarcze 200/200, hydr.
- Dzwignie hamulcaSRAM Code R
- Kaseta / WolnobiegSRAM PG-1230, 11-50T, 12s.
- ŁańcuchSRAM GX Eagle PowerLock
- Mechanizm korbowyPRAXIS e-Cadet+ z kołem łańcuchowym SRAM X-Sync Eagle 36T 104BCD
- ObręczeGIANT AM 27.5+, wew. szer. 35mm; Tubeless; e-bike optimized
- PiastyGIANT eTracker Boost by FORMULA, łożyska maszynowe; osie 110x15/148x12mm; e-bike optimized
- SzprychySAPIM Race/E-Lite; 28/32, e-bike optimized
- OponyMAXXIS Minion DHF 27.5x2.6", Tubeless, EXO protect, Dual Compound, zwijane/ MAXXIS Minion DHR II 27.5x2.6"; Tubeless, EXO, Dual Compound, zwijane
- Dodatkiładowarka GIANT EnergyPak 6A, inteligente ładowanie, 60% naładowania w 90 minut; zestaw Tubeless
- Waga orientacyjna23,12 kg (rozmiar M, bez pedałów)
Galeria zdjęć







Najważniejsze informacje
Ten profesjonalny rower trailowy z pełnym zawieszeniem łączy osiągi i atrakcyjny wygląd z niezawodną technologią Hybrid Cycling. Sprawia to, że jest to najlepszy wybór na jazdę enduro w całej kategorii rowerów elektrycznych. Model ten został wyposażony w zawieszenie Maestro 140 mm i silnik SyncDrive Pro Gianta, gwarantujący 360 procent wspomagania, które można dostosować do własnych potrzeb. Lekka, ale jednocześnie mocna rama aluminiowa ALUXX została idealne zintegrowana z unowocześnionym akumulatorem EnergyPak 500 Wh umieszczonym na dolnej rurze, dzięki czemu jazda na dłuższych trailowych trasach będzie jeszcze przyjemniejsza i bardziej ekscytująca. Nowa aplikacja E-bike Gianta zapewnia stały dostęp od nawigacji, czy funkcji dostarczających informacji na temat zdrowia i sprawności. A RideControl ONE umożliwi fanom trailowej jazdy korzystanie z prostych i dość nietypowych przycisków kontrolnych.

System 4-czujnikowej technologii PedalPlus
Silnik SyncDrive Pro
Syncdrive Pro jest idealny dla rowerzystów skoncentrowanych na osiągach. Ten lekki i kompaktowy silnik został zmodyfikowany na rok 2019 umożliwiając użytkownikowi dostosowanie poszczególnych trybów wspomagania do własnych preferencji. Dzięki przewidywalnej mocy wyjściowej płynnie regulowanej przez moc generowaną przez kolarza, silnik ma liniową charakterystykę pracy przez co rower pozostaje cały czas pod kontrolą.
80 Nm momentu obrotowego zapewnia wspomaganie aż do 360% . Oznacza to, że w trybie Power 100% wkładu użytkownika w napędzanie roweru wspomagane jest przez silnik z mocą stanowiącą 360% mocy kolarza. Dzięki nowym możliwością modyfikowania trybów wspomagania, kolarz sam może decydować o tym jak silnik ma wspomagać jego jazdę. To oferuje większą swobodę w decydowaniu o tym jak E-Bike ma jeździć.
Technologia Zawieszenia Maestro
Cztery strategicznie umieszczone punkty obrotu oraz dwa elementy pośrednie współpracują, by stworzyć pływający punkt obrotu, zapewniając najbardziej aktywny, efektywny i niezależny system zawieszenia dostępny na rynku.
Technologia ALUXX SL
Od ponad 30 lat Giant znajduje się w światowej czołówce ośrodków zajmujących się projektowaniem aluminium.
Prace badawcze obejmują zarówno manipulację strukturą atomową, jak i zaawansowane techniki formowania i spawania. Technologia aluminium ALUXX to szczytowe osiągnięcie w dziedzinie wytrzymałego aluminium.
Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi.
Panel sterowania RideControl One
RideControl ONE przeniesie Twoje doświadczenie z jazdy na rowerze na nowe poziomy dzięki zintegrowanemu sterowaniu przyciskami i kierownicy bez jakiegokolwiek wyświetlacza.
Małe, zintegrowane przyciski pozwalają z łatwością zmieniać tryby wspomagania. Przyciski są zaprojektowane do użycia w każdych warunkach atmosferycznych. Są one bardziej wytrzymałe i mają wzór sprawiający, że palce nie będą ślizgać się po przyciskach. Sterowanie zostało starannie zaprojektowane z oświetleniem LED, które pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagnia podczas jazdy. RideControl ONE ma minimalistyczny design, wyświetlający niezbędne informacje, które pomogą rowerzyście w jak najlepszym treningu.
Akumulator DownTube
Nowy, futurystyczny EnergyPak, montowany w naszych rowerach elektrycznych jest umieszczony wewnątrz dolnej rury ramy sprawiając, że wygląd roweru jest jeszcze bardziej nowoczesny i zintegrowany.
Dzięki aluminiowej obudowie, profilowanej osłonie na dole i podwójnej blokadzie, Downtube EnergyPak wytrzyma trudy terenowej jazdy. Ulepszono przekaz informacji pomiędzy akumulatorem a ładowarką i zastosowano wysoce innowacyjne ogniwa, z których każde pojedyncze ogniowo sterowane jest oddzielnie za pomocą inteligentnej ładowarki. Dzięki czemu Downtube EnergyPak ma dłuższą żywotność.
E-Bike Optimized Drivetrain
Helps riders power through variable off-road terrain with an E-bike optimized chainring, chain and rear wheel.
Piasty w standardzie Boost
Większa szerokość piast (110 mm z przodu i 148 mm z tyłu) poprawia sztywność boczną i ogólną kontrolę aby ułatwić prowadzenie na technicznych szklakach.
Tabela rozmiarów i geometria
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

- XS
- 155 cm5’1”
166 cm5’5”
- S
- 163 cm5’4”
172 cm5’8”
- M
- 171 cm5’7”
180 cm5’11”
- L
- 179 cm5’10”
188 cm6’2”
- XL
- 187 cm6’2”
198 cm6’6”


XS | S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|---|
A | Długość rury podsiodłowej (mm) (inch) | 38015 | 40616 | 44517,5 | 48219 | 50720 |
B | Kąt podsiodłowy (degrees) | 73,5° | 73,5° | 73,5° | 73,5° | 73,5° |
C | Długość górnej rury (mm) (inch) | 57022,4 | 58523 | 61024 | 63024,8 | 65525,8 |
D | Długość główki ramy (mm) (inch) | 953,7 | 953,7 | 1003,9 | 1104,3 | 1305,1 |
E | Kąt główki ramy (degrees) | 66,0° | 66,0° | 66,0° | 66,0° | 66,0° |
F | Wyprzedzenie widelca (mm) (inch) | 441,7 | 441,7 | 441,7 | 441,7 | 441,7 |
G | Trail (mm) (inch) | 1134,4 | 1134,4 | 1134,4 | 1134,4 | 1134,4 |
H | Baza kół (mm) (inch) | 117746,3 | 118546,7 | 121147,7 | 123348,5 | 126049,6 |
I | Długość tylnego trójkąta (mm) (inch) | 469,518,5 | 469,518,5 | 469,518,5 | 469,518,5 | 469,518,5 |
J | Obniżenie środka suportu (mm) (inch) | 110,4 | 110,4 | 110,4 | 110,4 | 110,4 |
K | Stack (mm) (inch) | 58222,9 | 58623,1 | 59023,2 | 59923,6 | 61824,3 |
L | Reach (mm) (inch) | 40315,9 | 41116,2 | 43517,1 | 45217,8 | 47218,6 |
M | Przekrok (mm) (inch) | 73128,8 | 74329,3 | 74429,3 | 77430,5 | 79631,3 |
N | Szerokość kierownicy (mm) (inch) | 80031,5 | 80031,5 | 80031,5 | 80031,5 | 80031,5 |
O | Długość wspornika kierownicy (mm) (inch) | 401,6 | 401,6 | 401,6 | 502 | 502 |
P | Długość ramienia korby (mm) (inch) | 1656,5 | 1656,5 | 1706,7 | 1706,7 | 1706,7 |
Q | Rozmiar kół | 27.5 | 27.5 | 27.5 | 27.5 | 27.5 |
Technologie
Technologia ALUXX SL
System zawieszenia Maestro
Hybrid Cycling Technology (HCT)
Silnik SyncDrive Pro
RideControl ONE
Zobacz także
